به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا انصاری روز دوشنبه در جلسه مشاوران امور بانوان به منظور برنامه ریزی برگزاری برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر در فرمانداری شهرستان رشت افزود: نقش زنان در تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برجسته دیده می شود.
وی با بیان اینکه زنان در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب همیشه در کنار مردان به مبارزات ادامه دادند، اظهار کرد: زنان حتی در برخی عرصه ها حضور میدانی داشتند و برای اداره خانواده در آن ایام به خوبی نقش آفرینی کردند.
معاون فرماندار رشت، آزادسازی خرمشهر را از مقاطع تاریخی در کشور عنوان و خاطرنشان کرد: در مقاومت مردم خرمشهر، زنان فداکاری بودند که فداکارانه با ایستادگی از کیان میهن حمایت کردند.
وی گفت: امروز نیز زنان جامعه ما با توجه به تاثیرگذاری که دارند، در بسیاری از موارد می توانند نقش آفرینی کنند.
به گفته انصاری، آسیب های اجتماعی از مشکلات جامعه است که جوانان و نوجوانان را تهدید می کند، بنابراین زنان به عنوان کلیدی ترین عنصر خانواده با گرم نگهداشتن کانون خانواده، برای مقابله با این آسیب ها نقش مهمی دارند.
معاون سیاسی فرماندار شهرستان رشت با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حمایت از کالای ایرانی خاطر نشان کرد: زنان برای تحقق این شعار نیز نقش مهمی دارند و می توانند با خرید کالای ایرانی در این باره نقش آفرینی کنند.
سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر است.
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.
7286
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.