فرماندار رودسر گفت: نشست های جمعی می‌تواند زمینه ساز بسیاری از اقدامات ارزشمند باشد.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته بهدانی در دیدار با فرمانداران لنگرود و لاهیجان با اشاره به تعامل سازنده ما بین شهرستانهای همجوار بیان کرد:یکی از راههای کسب موفقیت مدیران ارشد اجرایی در شهرستانها جمع آوری مشترکات شهرستانی و برقراری ارتباط محوری و دائم است که یقینا می تواند در رشد و ارتقای شهرستانهای همجوار تاثیرآفرین باشد .

وارسته بهدانی با اشاره به اینکه پیشرفت و توسعه به تنهایی حاصل نمی‌شود و صرفا نمی تواند در یک مجموعه استانی به یک شهرستان محدود شود افزود : اگر می خواهیم شهرستان را ارتقا دهیم باید به همان میزان در ارتقا استان با کمک شهرستانهای مجاور و ارائه طرحهای نوآورانه و با برگزاری نشست های مختلف تبادل فکر و نظر داشته باشیم.

وی با اشاره به اشتراکات شهرستان‌های لنگرود و لاهیجان خصوصا در بخش چای گفت: با ارائه طرح و برنامه می‌توانیم تعامل شهرستانها را در تقویت و رونق بخشی بیشتر به این محصول افزایش دهیم .

وی تاکید کرد: با بررسی بیشتر می توان محصولات مشترک بسیاری را برنامه ریزی کرد و در همان راستا با تعامل به یک هدف مشترک رسید .

فرماندار لنگرود در این دیدار با اشاره به پروژه ملی جاده ساحلی چمخاله به رودسر افزود : اقدامات شهرستان لنگرود در این پروژه با توجه به اعتبارات صورت گرفته است و شهرستان رودسر نیز می تواند با جلسات و راهکارهای مختلف نسبت به دریافت اعتبار و اتمام تعهدات در این زمینه اقدام نماید تا این پروژه بزرگ که از اشتراکات دو شهرستان لنگرود و رودسر است به پایان برسد .

فرماندار لاهیجان نیز از حسن نیت و حضور وارسته تشکر کرد و گفت : یقینا کار گروهی و تعامل سازنده بهتر می تواند شهرستان‌ها را به رشد و توسعه نزدیک سازد و الحمدلله ظرفیت های خوب لاهیجان می تواند زمینه ساز ارتقا سایر شهرستانها را نیز فراهم سازد .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.