مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : خریداری کالاهای خارجی از سوی مصرف کنندگان با وجود کالاهای باکیفیت داخلی در حقیقت خیانت به اقتصاد داخلی کشور است .

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: با توجه به بسترهای موجود در بازارهای گیلان، امیدواریم با حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ارائه تسهیلات ارزان قیمت به آنها، شاهد رونق چرخه تولید باشیم.

احمد علی شهیدی گفت: خریداری کالاهای خارجی از سوی مصرف کنندگان با وجود کالاهای باکیفیت داخلی در حقیقت خیانت به اقتصاد داخلی کشور بوده و لازم است خرید کالاهای داخلی به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: شرکت های تولیدی نیز باید در راستای جلب اعتماد مشتریان باید کالاهای باکیفیت و مرغوب تولید کرده و زمینه رضایتمندی مصرف کنندگان را فراهم کنند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان ، حمایت از حقوق مصرف کنندگان را از سوی تمامی دست اندرکاران تولید ضروری دانست و افزود: توجه به ذائقه مصرف کنندگان در تولید کالاها ضروری است و مصرف کننده حق دارد از حقوق خود دفاع کند و از خرید کالاهای بی کیفیت و نامرغوب خودداری نماید.

وی با بیان اینکه سالم بودن زنجیره تولید و تولید کالاهای باکیفیت سبب رضایتمندی مصرف کننده می شود اظهار کرد: فراهم کردن رضایتمندی مصرف کننده سبب افزایش سود شرکت تولیدی می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : مصرف‌کنندگان نقش اصلی را درعرصه تولید کشور دارند زیرا با خرید و حمایت از کالاهای ایرانی، ضمن کمک به رونق صنعت و تولید کشور، اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حمایت از تولید داخلی و مبارزه با کالای قاچاق را محقق می‌سازند.

وی در پایان بیان داشت: رهبر انقلاب تاکنون بارها درباره اهمیت خرید کالای ایرانی تاکید کرده‌اند، مصرف کالای داخلی یعنی تولید، یعنی حذف بیکاری، یعنی ایجاد اشتغال، اینها همه به هم متصل است، یک سر این قضیه دست ما مردم است، که مصرف خودمان را چگونه انتخاب کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.