به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا غروب چهارشنبه در آئین افتتاح این باشگاه ورزشی گفت: از 42 باشگاه ورزشی فعال در آستارا، حدود 20 باشگاه به بانوان اختصاص دارد و این شهرستان از نظر تعداد باشگاه در استان گیلان، جایگاه هشتم را دارد و فضاهای ورزشی موجود آن جوابگوی نیاز نیست.
وحید خاصی پور افزود: پارک بانوان به عنوان یکی از طرح های شهرداری آستارا به مساحت دو و نیم هکتار نیمه کاره مانده و در صورت تکمیل، زمینه ورزش های پیاده روی تارتان، دوچرخه سواری، والیبال، تنیس و شطرنج را فراهم خواهد کرد.
وی اظهار کرد: برای تکمیل استخر شنای بانوان آستارا که 10 سال از زمان ساخت آن می گذرد، با پیگیری فرماندار و نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، 13 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.
مهتاب سردی نایب رئیس هیات ورزش های همگانی آستارا نیز در این آئین گفت: بزرگترین باشگاه ورزشی بانوان آستارا به مساحت 350 متر مربع با مشارکت بخش خصوصی و با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال ساخته شده است.
وی اضافه کرد: نیمی از جامعه ورزش را بانوان تشکیل می دهند و این جمعیت تاثیر گذار باید بر اساس آئین نامه تشکیل هیات های ورزشی، سازمان داشته باشد و توسعه ورزش بانوان، حمایت شهرداری و خیران را می طلبد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن فعالیت می کنند.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.