به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی خانه مطبوعات گیلان به ایرنا ، این نشست با حضور مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، سازمان منطقه آزاد انزلی، اداره کل ارشاد اسلامی استان و خانه مطبوعات گیلان برگزار شد.
فیاضی قائم مقام مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در این نشست، با معرفی شاخص ها و تبیین اهداف بنیاد امام رضا (ع) به تاریخچه جشنواره و حساسیت های ملی و بین المللی آن اشاره و اظهار کرد: همه ما نسبت به امام هشتم دین داریم و باید برای اشاعه فرهنگ رضوی و عرض ارادت به امام رضا (ع) مشارکت گسترده ای داشته باشیم.
وی افزود: برگزاری جشنواره رضوی در منطقه آزاد انزلی می تواند اتفاق بزرگتری باشد چراکه با نام امام رضا (ع) پای خبرنگاران، اصحاب رسانه و مدیران رسانه ای کشور به این منطقه باز خواهد شد.
نماینده معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر خانه های مطبوعات کشور نیز گفت: جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها فرصت طلایی برای رسانه ها و منطقه آزاد انزلی خواهد بود که امیدوارم بهره برداری لازم از این فرصت انجام شود.
رنجبر افزود: این جشنواره می تواند تمام استان را تحت الشعاع قرار دهد و حضور مدیران و خبرنگاران مطبوعات و رسانه های کشوری قطعاً برای توسعه و معرفی ظرفیت ها و توانایی های منطقه آزاد انزلی حائز اهمیت خواهد بود.
معاون فرهنگی منطقه آزاد انزلی نیز گفت: توجه به اشاعه فرهنگ رضوی از اقدامات مهم حوزه فرهنگی منطقه آزاد انزلی است و تمام سعی و تلاش خود را می کنیم تا در این حوزه گام های موثر و مطلوبی برداریم.
فاتحی افزود: اقدامات فراوانی در زمینه معرفی فرهنگ رضوی انجام داده ایم مثل جشنواره کتابخوان رضوی در منطقه آزاد که آمار مطالعه مطلوبی نیز بدست آمد.
افقی رئیس روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد انزلی نیز ضمن تاکید بر برگزاری چنین جشنواره هایی گفت: برگزاری جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در منطقه آزاد ایده خوب و مناسبی است و انتخاب استان رسانه ای گیلان برای میزبانی آن در زمینه فعالیت های رسانه ای فرهنگ رضوی بسیار موثر و تاثیرگذار است.
وی یادآور شد: در زمینه برگزاری و اجرای جشنواره رضوی قطعا کمک کرده و سعی می کنیم در هشتمین سال میزبانی این جشنواره بزرگ ملی در گیلان موثر واقع شویم.
فراخوان جشنواره رضوی به زودی منتشر خواهد شد و مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان آن نیز 28 تیرماه امسال در سالن همایش های منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.