به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دکتر ابوالفضل صادقی در این رابطه افزود: نخستین جشنواره بزرگ «بهاره عیدانه» در راستای ایجاد شورونشاط اجتماعی در مناطق روستایی توسط اداره ورزش و جوانان و هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان با همکاری شورای اسلامی و دهیاری بازکیاگوراب برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: کنسرت محلی، کشتی گیله‌مردی، لافند بازی، مسابقه مچ اندازی برای آقایان، بازی‌های بومی و محلی، شکستن اجسام سخت، نمایش هنرهای رزمی، طناب‌کشی، غرفه‌های نان محلی و صنایع‌دستی و ... ازجمله برنامه‌هایی است که در این جشنواره بزرگ برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد: این جشنواره در روز پنجشنبه نهم فروردین‌ماه از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۲۰ در زمین ورزشی رو به روی بیمارستان سیدالشهدای لاهیجان در دهستان بازکیاگوراب برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

صادقی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود این جشنواره بزرگ با توجه به هم‌زمانی با ایام نوروز و حضور گردشگران با استقبال بسیار پرشوری برگزار شود، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برگزاری این جشنواره‌ها و همایش‌ها در آینده نیز در شهرستان ادامه خواهد داشت.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 890451
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.