به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بانه، در نشست برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری این جشنواره که با حضور کارشناسان اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه و جمعی از دهیاران برگزار شد، بخشدار نمشیر با قدردانی از همکاری ها و مقدمات فراهم شده برای برگزاری این جشنواره، ورزش را موجب سلامتی جسم و روح انسان و ایجاد نشاط و شادابی در فرد و جامعه عنوان کرد.
اسماعیل محمدی هدف از برگزاری این جشنواره را احیای سرگرمی و بازی های سنتی، نکوداشت فرهنگ غنی و روابط دلنشین اجتماعی ساکنان منطقه در گذشته و تشویق روستانشینان در همه رده های سنی به ورزش و فعالیت های جسمی برای داشتن زندگی سالم و شاداب ذکر کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه هم در این نشست با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش، برگزاری این جشنواره را در تقویت و نهادینه کردن نشاط و امیدآفرینی در افراد و همچنین معرفی بخشی از جاذبه های فرهنگی گردشگری این منطقه ارزشمند خواند.
جلال مرادی در ادامه از برگزاری جشنواره جوان برتر روستایی در زمینه فعالیت های اجتماعی، اشتغال، موفقیت در خانواده و ایفای نقش اثرگزار در جامعه خبر داد.

نخستین جشنواره بازی های بومی و محلی «گوره وی بازی (جوراب بازی)» در بخش نمشیر شهرستان بانه، با همکاری بخشداری، شورای اسلامی شهر کانی سور و بخش نمشیر، اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه، دهیاری ها و هیات بازی های سنتی و بومی، آذر ماه امسال با شرکت علاقمندانی از بخش نمشیر و دیگر بخش های شهرستان بانه در شهر «کانی سور» برگزار خواهد شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 775072
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.