به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان، در جشن نوروزی سه هزار نفره خانواده بزرگ شهرداری لاهیجان در سالن ورزشی شهدا افزود: با حضور دکتر مونسان، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دکتر سالاری استاندار گیلان، طرح شب های روشن در چهار شهر گیلان از جمله لاهیجان اجرایی می شود.

وی اضافه کرد: جای دارد از دکتر سالاری استاندار گیلان، فرماندار، نماینده و امام جمعه محترم شهرستان بخاطر مصوب نمودن طرح شب های روشن لاهیجان قدردانی نمایم.
کاظمی گفت: فرهنگ غنی لاهیجان آمادگی ویژه برای توسعه در صنعت گردشگری دارد و لاهیجان با زیبایی های خود پذیرای گردشگر در ۲۴ ساعت شبانه روز خواهد بود.
شهردار لاهیجان افزود: از همکاران زحمتکش شهرداری و خانواده های محترم آنان و اعضای شورای اسلامی شهر و اعضای شورای تأمین برای حمایت ها و تلاش های آنها در سال ۹۶ تشکر می کنم.
وی اضافه کرد: در مدت حضور اینجانب تمرکز خود را در انجام پروژه های نیمه تمام و پرداخت حقوق معوقه و حتی پرداخت عیدی سال قبل کارکنان شرکتی قرار دادیم و با کمک اعضای شورای شهر تمام تلاش خود را برای پرداخت مطالبات کارکنان انجام خواهیم داد.
کاظمی گفت: شهروندان باید از لاهیجان وند بودن خود لذت ببرند و ما در سال آینده توجه ویژه برای اجرای پروژه ها و جلب رضایت شهروندان انجام خواهیم داد.
شهردار لاهیجان افزود: هیچ کدام از کارهایی که عنوان کردم محقق نمی شد مگر به خاطر همدلی و همراهی عزیزانم در مجموعه شهرداری و حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همه مدیران و مسئولان شهری و شهرستان که از همه این عزیزان قدردانی میکنم.
فرداد جنابی رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در این مراسم گفت: فرا رسیدن سال نو را پیشاپیش تبریک عرض مینمایم و امیدوارم سال آینده به همت و کوشش شما عزیزان سال خوب و پر خیر و برکتی برای عموم شهروندان عزیز علی الخصوص خانواده بزرگ شهرداری لاهیجان داشته باشیم.
وی با بیان اینکه توجه شورای شهر برای توسعه همه نقاط شهر و توجه به پرداخت مطالبات پرسنل است، گفت: در سال آینده امیدواریم با حمایت و همدلی اعضای شورای شهر و شهرداری شاهد روزهای خوبی برای شهر لاهیجان باشیم.
در ادامه این مراسم کنسرت استاد ناصر وحدتی با استقبال کارکنان و خانواده شهرداری لاهیجان در سالن ورزشی شهدا برگزار شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 886981
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.