به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا مهدی قربانی ثمین مدیرکل پزشکی قانونی گیلان در این مراسم اظهار کرد: در بیشتر شهرستان های گیلان فضای فیزیکی و امکانات موجود پزشکی قانونی، جوابگوی تعداد مراجعات نیست و رضوانشهر و سیاهکل از جمله شهرستان های فاقد پزشکی قانونی بودند و هم اینک همه شهرستان های گیلان دارای پزشکی قانونی هستند.
حسنی پور فرماندار رضوانشهر نیز گفت: با راه اندازی پزشکی قانونی در رضوانشهر مشکل ساکنان این شهرستان برطرف می شود و کار دستگاه قضایی شهرستان نیز به نوعی راحت تر خواهد شد.
در خاتمه این مراسم نگین ساده بعنوان رئیس پزشکی قانونی شهرستان رضوانشهر معرفی شد.

** برگزاری همایش سراسری همیاران پلیس راهور در رضوانشهر
همایش سراسری همیاران پلیس راهنمایی و رانندگی به همت پلیس راهور فرماندهی انتظامی رضوانشهر با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام عبداللهی امام جمعه رضوانشهر در این مراسم، رعایت نظم و انضباط را موجب در امان ماندن و سلامتی برای همگان دانست و خطاب به دانش آموزان و همیاران پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان گفت: امروز اینجا جمع شده ایم تا با انجام نظم و اجرای قوانین که به سلامت ما منجر می شود، نسبت به آن احساس مسئولیت کنیم.
سرگرد اسماعیل میرزاعلیزاده رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی رضوانشهر نیز در سخنانی، آموزش را بهترین شیوه برای فرهنگ سازی ذکر کرد و گفت: رانندگانی که به هر دلیل قوانین را رعایت نمی کنند، فرزندانشان که امروز بعنوان همیاران پلیس در داخل خودرو هستند با زبان کودکانه، اجرای قانون را به والدین خود متذکر می شوند.
وی ادامه داد: همیاران پلیس علاوه بر کاهش میزان صدمات و تلفات ناشی از تصادفات، کمک بسیاری هم در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به رانندگان و پلیس کرده اند.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت، 120 روستا و 810 کیلومتر مربع وسعت جغرافیایی در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7293 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.