به گزارش ایرنا سرهنگ منوچهر مرادی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: هر سال با نزدیک شدن به نوروز، معابر و خیابان های شهرهای استان همچون دیگر نقاط کشور شاهد تردد و تکاپوی شهروندان برای خرید مایحتاج عید نوروز است.
وی اظهار کرد: در این ایام حجم تردد خودروها به خیابان های اصلی و مرکز شهر به شدت افزایش می یابد و نیاز است تمهیدات ترافیکی ویژه ای برای برقراری نظم و امنیت شهروندان به اجرا گذاشته شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان افزود: پلیس راهور لرستان در این راستا با بکارگیری تمامی ظرفیت کارکنان و خودروهای خود اقدامات لازم را برای تردد آسان شهروندان انجام می دهد و علاوه بر کارکنان انتظامی راهور مستقر در سطح شهر تمام نیروهای ستادی نیز علاوه بر خدماتی که در ساعات اداری به شهروندان ارائه می دهند، بعدازظهرها به سطح شهر آمده و مشغول فعالیت می شوند.
وی از شهروندانی که در ایام نوروز برای خریدهای نوروزی به مرکز شهر مراجعه می کنند خواست تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایند و چنانچه از وسیله شخصی نیز استفاده می کنند به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند و با صبوری و رعایت حقوق دیگران در روانسازی ترافیک مشارکت کنند.
3210/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.