به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ مصطفی سالاری در نشستی با فرمانداران و فرماندهان انتظامی استان اظهار داشت: طرح شب های روشن با هدف فعالیت اقتصادی و گردشگری 24 ساعته در نقطه ای مشخص از شهر و دارای مشخصات گردشگرپذیری مناسب می تواند نقشی مشابه در استان ایفا کند.
وی با بیان اینکه باید گشت دریایی در شهرستان های ساحلی راه اندازی شود، خاطرنشان کرد: برای بهره مندی هرچه بیشتر مردم از دریا، هر آنچه در توان داریم به کار می بریم.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی ویترین فرهنگ و آداب و رسوم استان است، خاطرنشان کرد: رفتار نیروی انتظامی تجلی فرهنگ عمومی مردم است و در مورد همه ی ما قضاوت خواهد شد.
استاندار گیلان با ابراز قدردانی از عملکرد خوب نیروی انتظامی تاکید کرد: رسالت نیروی انتظامی راه گشایی از امور مردم است.
وی با اشاره به استقلال ذاتی سیستم هایی همچون سیستم قضایی و امنیتی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعامل خوبی بین دستگاه های اجرایی، امنیتی و قضایی برقرار است و این موضوع، خود، می تواند عامل تقویت سرمایه گذاری در استان باشد.
سالاری در ادامه تصریح کرد: نگرش و نگاه مثبت، سبب عدم بروز اشکال در اجزاء و اثرات مثبت و قابل قبول می شود.
وی به اهمیت علائم و تابلوهای بین راهی اشاره کرد و با بیان اینکه هیچ محدودیتی از لحاظ اعتباری و نیروی انسانی جهت تجهیز مسیرهای بین راهی نداریم، خاطرنشان کرد: این پروژه از 2 منظر 'ایمنی' و 'راهنمایی مسافران' دارای اهمیت است.
سالاری به 2 پروژه زیباسازی مسیرها و احداث مراکز خدمات بین راهی کوچک نیز اشاره و تصریح کرد: هرچه در این حوزه خوب عمل کنیم، رضایتمندی مردم و مسافران را به همراه خواهد داشت.
استاندار گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد: در سایه تعامل و همدلی مجموعه مدیریتی استان، سال آینده را نیز به بهترین شکل ممکن آغاز کرده و مسافران از سفر به استان سرسبز گیلان نهایت لذت و بهره را ببرند.
گیلان با داشتن جاذبه های گردشگری همچون دریا و ساحل ماسه ای و جنگل و مناطق دیدنی یکی از مقاصد مهم سفرهای نوروزی بشمار می آید.
حساسیت های زیست محیطی گیلان و همین طور ظرفیت های طبیعی موجب شده که گردشگری یکی از محورهای اصلی اقتصاد این استان باشد.
6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.