به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری، حجت محمدی افزود: حوزه گردشگری یکی از پردرآمد ترین بخش های هر کشور محسوب می شود و باید به این مهم توجه کرد.
وی اظهار کرد: در کشورهای پیشرفته از گردشگری به عنوان صنعت توریسم یاد می شود و این حوزه به دلیل اینکه دارای درآمد زایی بالا برای کشورها به همراه دارد، به عنوان یک صنعت است.
محمدی افزود: ایران جزء 6 کشور برتر درحوزه گردشگری جهان است، متاسفانه حوزه توریسم در کشور ما مغفول مانده است و ایران درجذب گردشگر جزو کشورهای بالای 100 قرار دارد.
وی با تاکید بر اینکه شهرستان خرمدره دارای جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر از جمله کوچه باغ های سحرآمیز و تپه های قدیمی است، بیان کرد: متاسفانه حوزه گردشگری در شهرستان نیز مانند سایر نقاط کشور مورد غفلت واقع شده است.
فرماندار خرمدره ادامه داد: با انجام بسیاری از کارها همچون فراهم سازی مناسب اسکان و سایر خدمات می توان رفاه و آرامش مورد نیاز را برای مسافران فراهم کرد.
وی یادآوری کرد: با این کار رضایتمندی مسافران و گردشگران به دست می آید و موجب می شود که آنان در سایر مناسبت های طول سال سفر دوباره به شهرستان را در برنامه های خود داشته باشند.
محمدی همچنین از فرافکنی به عنوان سم مهلک دستگاه های اجرایی یاد کرد و افزود: با فرافکنی و انداختن مشکلات به گردن همدیگر معضلات شهرستان برطرف نمی‌شود بلکه حل این معضلات در گرو همکاری و همدلی دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.
وی اظهار کرد: در زمینه توسعه گردشگری، تمام اداره های شهرستان باید با هم تعامل و همکاری داشته باشند و در جهت هم افزایی و استفاده از تمام ظرفیت های موجود گام بردارند.
فرماندار شهرستان خرمدره باتاکید بر ساماندهی سرویس های بهداشتی در سطح شهر، مساجد و نمازخانه ها و جایگاه های سوخت در شهرستان از اداره های این شهرستان خواست حفاری های غیر ضروری در ایام عید و تعطیلات نوروزی ( 15 اسفند تا 15 فروردین سال 96 ) انجام نگیرد.
به گزارش ایرنا، شهرستان خرمدره با 407 کیلومتر مربع مساحت معادل 1.8 درصد از وسعت کل استان و 65 هزار و 166 نفر معادل 6.4 درصد از جمعیت کل استان را تشکیل می دهد.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.