فرماندار رودسر در جلسه کمیته منابع آب گفت: شوراها و دهیاران باید در کم و کاستی های روستاهای‌شان پاسخگو باشند.

به گزارش ایلنا از رودسر،‌ علی وارسته بهدانی گفت: با توجه به شرایط نامناسب آب در فصل زراعی امسال باید با برنامه درست و مدون از تمامی ظرفیت های موجود در شهرستان به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی از همه دستگاه‌های ذیربط خواست تا گزارش پیشرفت کار پروژه‌های مربوط به آب و آبیاری را تهیه و ارائه کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر با تاکید بر اینکه بازدید از پروژه‌های آب و آبیاری می‌تواند به سرعت بخشی در نتایج جلسات یاریگر باشد، افزود: تعیین بازه زمانی مشخص و بررسی حضوری پروژه ها می‌تواند مجموعه را در روند پیشرفت کار یاری کند .

وارسته خاطرنشان کرد : مدیران دستگاه‌های دست اندرکار در کمیته منابع آب در سال جدید برای امور مربوط به آب و آبیاری شهرستان وقت بیشتری بگذارند و به طور جد در این زمینه پیگیری های لازم را انجام دهند .

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که بخشداران و دهیاران در زمینه شخم زمستانه تاکیدات لازم را به کشاورزان ارائه نمایند و پیگیر امور باشند افزود : دهیاران و شوراها در کم و کاستی روستاهایشان مسئولند و باید مسایل و مشکلات مربوط به روستا را شناسایی و به مسئولان شهرستان ارائه نمایند.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد می شود طرح جامع مطالعاتی در زمینه آب و آبیاری و بررسی میدانی در این زمینه انجام گیرد افزود : بانک اطلاعاتی از وضعیت آب شهرستان باید تهیه و وضعیت آن براساس اطلاعات آماری مورد بررسی قرار گیرد .

وارسته با تاکید براینکه عملکرد شهرستان در حوزه های مختلف باید پیوست رسانه ای داشته باشد عنوان کرد : مستندسازی از عملکرد ادارات و تهیه اینفوگرافی از عملکردها می تواند میزان فعالیت و وضعیت کاری مدیران را نمایان سازد .

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر خاطرنشان کرد: تمام تلاش مدیران رضایتمندی مردم باشد و با هدف رفع مشکلات مردم در پروژه ها قدم برداشته شود .

وی با انتقاد از اینکه اعتبارات نباید ذره ذره تقسیم بندی شود اظهار داشت : چه اصراری است هر سال اعتبار در حوزه ای اختصاص داده شود و در آخر هم نتیجه ای دریافت نکنیم ؟ اگر می‌خواهیم مشکلات را بصورت کلی رفع کنیم باید با اولویت بندی و نیازسنجی در زمینه مشکلات شهرستان اعتبارات را ویژه اختصاص دهیم تا در یک بازده زمانی مشخص بتوانیم هر سال ۲ تا ۳ مشکل را برطرف سازیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.