به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی وارسته بهدانی در جلسه کمیته منابع آب شهرستان رودسر ضمن تبریک میلاد باسعادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت صدیقه کبری (س) گفت: با توجه به شرایط نامناسب آب در فصل زراعی امسال باید با برنامه درست و مدون از تمامی ظرفیت‌های موجود در شهرستان به نحو مطلوب استفاده کنیم .
وی از همه دستگاه‌های ذی‌ربط خواست تا گزارش پیشرفت کار پروژه‌های مربوط به آب و آبیاری را تهیه و ارائه کنند.
فرماندار رودسر با تأکید بر اینکه بازدید از پروژه‌های آب و آبیاری می‌تواند به‌سرعت بخشی در نتایج جلسات یاریگر باشد، افزود : تعیین بازه زمانی مشخص و بررسی حضوری پروژه‌ها می‌تواند مجموعه را در روند پیشرفت کار یاری کند .
وارسته خاطرنشان کرد : مدیران دستگاه‌های متصدی در کمیته منابع آب در سال جدید برای امور مربوط به آب و آبیاری شهرستان وقت بیشتری بگذارند و به‌طور جد در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام دهند .
سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود بابیان این مطلب که بخشداران و دهیاران درزمینهٔ شخم زمستانه تأکیدات لازم را به کشاورزان ارائه نمایند و پیگیر امور باشند افزود : دهیاران و شوراها در کم و کاستی روستاهایشان مسئول‌اند و باید مسائل و مشکلات مربوط به روستا را شناسایی و به مسئولان شهرستان ارائه کنند.
وی با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌شود طرح جامع مطالعاتی درزمینهٔ آب و آبیاری و بررسی میدانی در این زمینه انجام گیرد افزود : بانک اطلاعاتی از وضعیت آب شهرستان باید تهیه و وضعیت آن بر اساس اطلاعات آماری موردبررسی قرار گیرد .
وارسته با تأکید بر اینکه عملکرد شهرستان در حوزه‌های مختلف باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد عنوان کرد : مستندسازی از عملکرد ادارات و تهیه اینفوگرافی از عملکردها می‌تواند میزان فعالیت و وضعیت کاری مدیران را نمایان سازد .
فرماندار رودسر خاطرنشان کرد : تمام تلاش مدیران رضایتمندی مردم باشد و باهدف رفع مشکلات مردم در پروژه‌ها قدم برداشته شود .
فرماندار رودسر با انتقاد از اینکه اعتبارات نباید ذره‌ذره تقسیم‌بندی شود اظهار داشت : چه اصراری است هرسال اعتبار در حوزه‌ای اختصاص داده شود و در آخر هم نتیجه‌ای دریافت نکنیم ؟ اگر می‌خواهیم مشکلات را به‌صورت کلی رفع کنیم باید با اولویت‌بندی و نیازسنجی درزمینهٔ مشکلات شهرستان اعتبارات را ویژه اختصاص دهیم تا در یک بازده زمانی مشخص بتوانیم هرسال ۲ تا ۳ مشکل را برطرف سازیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 881166
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.