به گزارش خبرنگار ایرنا ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی روز جمعه در این همایش در سالن اداره تبلیغات اسلامی آستارا گفت: فعالیت 24 هزار کانون فرهنگی و هنری در مساجد کشور نشانگر توجه دولت به آنهاست و امیدواریم این فعالیت ها باعث جذب پررنگ جوانان به مساجد شود.
در ادامه این آئین با اهدای جایزه هایی از فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد تجلیل شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و 87 مسجد در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و در حدود 50 مسجد آن، کانون فرهنگی و هنری فعال است.

** اعزام کاروان راهیان نور آستارا به مناطق عملیاتی جنوب کشور
فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: 93 نفر از اقشار مختلف مردم این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ جهانبخش آرمان عصر جمعه در حاشیه اعزام این کاروان در سپاه ناحیه آستارا افزود: شرکت کنندگان با 2 دستگاه اتوبوس در مدت چهار روز از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند کنار و هویزه بازدید خواهند کرد و پیش از این، یک کاروان به مناطق عملیاتی غرب اعزام شده بود.
وی بیان کرد: علاقه مندان می توانند با تامین هزینه اسکان و تعذیه از سپاه، از 25 اسفندماه جاری تا 17 فروردین ماه سال آینده با خودروهای شخصی خود از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کنند.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.