به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام یوسف صدیق عربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت همچنین به طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان که از سوی شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تهیه شده، اشاره و اظهار کرد: شفاف سازی دارایی های مسئولان و ‌مدیران، بسیار مهم است و باید انجام شود.‌
وی افزود: لازم است مشخص شود که بعضی از مدیران، سرمایه های خود را چگونه و از کجا آورده اند ضمن آنکه مقام‌ معظم رهبری همواره تاکید دارند که مسئولان در نظام اسلامی ایران نباید اشرافی زندگی کنند.
خطیب جمعه رشت همچنین از نظام بانکداری خواست نسبت به سیستم پولی و بانکی، چرخه اقتصاد کشور و قوانین اقتصاد اسلامی بیشتر توجه کند.
حجت الاسلام صدیق عربانی در بخش دیگری از سخنانش، به جایگاه مقام ‌معظم رهبری بین آحاد ملت ایران اشاره و خاطرنشان کرد: معظم له، عزیز و دل و جان مردم است و همگان باید بیانات و رهنمودهای ایشان را فصل الخطاب بدانند.
وی در خاتمه سخنانش با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، حجاب را از تاکیدات دین مبین اسلام و آن بانوی بزرگوار ذکر و اضافه کرد: حضرت فاطمه ، مظهر پاکی و نجابت است و باید بعنوان الگوی دختران و بانوان جامعه ما مدنظر باشد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.