به گزارش خبرنگار ایرنا علی اصغر میرزایی روز دوشنبه با بیان اینکه یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری مقابله و آمادگی در برابر توطئه های غیر نظامی دشمنان است، افزود: در دنیای کنونی نوع تهاجم و مبارزات از قالب نظامی به روش های غیر نظامی تغییر یافته است.
به گفته وی؛ مهمترین راهکار مقابله با این شیوه دشمن دستیابی به علم و تکنولوژی روز دنیا بوده و آحاد جامعه و بویژه دانش آموزان باید در فراگیری آن تلاش نمایند.
به گزارش ایرنا رزمایش دانش آموزی پدافند غیرعامل با حضور فرماندار و سایر مسوولین شهرستان در دبیرستان شهید امیر لطیفی بندرگز واقع در غرب استان گلستان برگزار شد.
در این مراسم زنگ پدافند غیرعامل نیز نواخته شد.
از 6 تا 12 آبان ماه به عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.
پیش از این مدیرکل پدافند غیرعامل گلستان از برگزاری 26 عنوان برنامه در هفته پدافند غیرعامل (6 تا 12 آبان ماه) در سطح استان خبر داد.
احمد تجری مفرد افزود: عناوین روزهای هفته نکوداشت پدافند غیرعامل از 6 آبان ماه به ترتیب مصون‌ سازی کشور با تفکر بسیجی و روحیه جهادی، خودباوری و اقتدار علمی با حرکت انقلابی و پدافند غیرعامل، حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور، حفظ سرمایه‎ های ملی در برابر تهدیدات سایبری، جامعه سالم آماده در برابر تهدیدات نوین، استحکام بخشی و صیانت از ساخت‎ های کشور و حفظ سرمایه‎ های کشور با مشارکت مردمی است.
ش/1648
ارسال : محمد اسماعیل شربتی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.