رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان از ثبت نام 14 نفر در انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن گیلان خبر داد و گفت: در گیلان داوطلب رشته متالورژی وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق‌پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن گیلان همزمان با سراسر کشور در رشت برگزار خواهد شد، گفت: فرآیند ثبت نام از واجدین شرایط و داوطلبان عضویت در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن گیلان براساس دستورالعمل وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور به تمام اعضا اعلام شده است.

وی اظهار داشت: از جمع اعضای سازمان نظام مهندسی معدن استان 8 نفر داوطلب در رشته مهندسی معدن، سه نفر در رشته زمین شناسی و سه نفر در رشته نقشه برداری اعلام آمادگی کرده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: در این انتخابات که پنج نفر شامل یک نفر مهندس زمین شناس، دو نفر مهندس معدن، یک نفر مهندس متالورژی و یک نفر نقشه بردار به عنوان هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان تعیین می شوند.

وی با بیان اینکه در گیلان داوطلب رشته متالورژی وجود ندارد، افزود: بر این اساس داوطلبی که در سایر رشته های اصلی بیشترین آرا را کسب کرده باشد به عنوان عضو پنجم هیئت مدیره انتخاب می شود.

دلق پوش اظهار داشت: در این انتخابات دو نفر شامل یک مهندس زمین شناس و یک مهندس معدن نیز به عنوان علی البدل در هیات مدیره تعیین‌می‌شوند و به مدت 3 سال بعنوان اعضای هیات مدیره فعالیت می کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه داوطلبان در این انتخابات ملزم به داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته مربوطه و نیز پروانه اشتغال حداقل پایه سه هستند، گفت: پس از اتمام رأی‌گیری و شمارش آرا با تائیدیه نهایی وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور اسامی اعضای هیات مدیره به طور رسمی از طریق رسانه ها منعکس خواهد شد.

متولی بخش صنعت، معدن و تجارت گیلان یادآور شد: سازمان نظام مهندسی معدن از سال 80 در استان تاسیس شد و هم اکنون بیش از 1000 نفر از مهندسان رشته های معدن، زمین شناسی، نقشه برداری و متالورژی به عضویت این نظام درآمده اند.

دلق پوش در پایان با ارائه آماری از میزان معادن فعال استان، اظهار کرد: 112 معدن فعال و نیمه‌فعال در استان در حال فعالیت هستند که اشتغال بیش از 1000 نفری را در خودی جای داده است.

به گزارش ایلنا این انتخابات روز پنجشنبه 10 اسفند از ساعت 9 صبح الی 16 بعد از ظهر در ساختمان شماره 3 سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان واقع در کمربندی شهید بهشتی روبروی سازمان تعزیرات حکومتی گیلان برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.