سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقه حساس عصر جمعه هفته جاری برگزار می شود و تیم سپیدرود برای فاصله گرفتن از تیم های انتهای جدولی نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار دارد.
فرهاد خراسانی ادامه داد: سیدمحمد حسینی دروازبان شایسته این تیم به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند سپیدرود را در دیدار برابر سایپا همراهی کند اما سایر بازکنان آماده رویارویی هستند.
تا پایان هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، تیم سایپا با کسب 38 امتیاز در مکان چهارم و سپیدرود رشت با 20 امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند.

** نگاهی به عملکرد نمایندگان گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
در پایان مرحله اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور ، تیم شهرداری فومن عنوان نخست و تیم داماش گیلان مقام دوم گروه خود را کسب و به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند؛ تیم شهرداری فومن در جریان این رقابت ها ، از 20 بازی، 12 پیروزی، سه تساوی و پنج شکست کسب و با 35 گل زده و 17 گل خورده ، 39 امتیاز تصاحب کرد و مقام نخست گروه سوم این مسابقات را به خود اختصاص داد.
تیم داماش گیلان نیز که در گروه اول این دوره از مسابقات قرار داشت، از مجموع 19 بازی، 9 پیروزی، 9 تساوی و فقط یک شکست دارد و با کسب 36 امتیاز، پس از کارون اروند خرمشهر 42 امتیازی، در مکان دوم جدول گروه اول لیگ دسته دوم کشور قرار گرفت.
تیم داماش گیلان در این 19 بازی ، 18 گل به ثمر رساند و فقط هفت گل دریافت کرد و با این تعداد گل خورده، بهترین خط دفاعی رقابت های لیگ دسته دوم کشور را به خود اختصاص دهد.
در رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، 33 تیم در سه گروه 11 تیمی حضور داشتند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت پرداختند که در نهایت چهار تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند.

** برتری تیم فوتبال سپیدرود برابر نصر در دربی رشت
به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان گیلان و در دربی رشت از رقابت های هفته بیست و یکم، تیم سپیدرود رشت موفق شد با نتیجه چهار بر صفر برابر نصر این شهر به برتری دست یابد.
در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها تیم های فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی انزلی و سرخ پوشان رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بنادر و دریانوردی انزلی با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد تا علاوه بر تثبیت رتبه دوم در جدول ، همچنان در تعقیب صدرنشین این مسابقات باشد.
در جدول رده بندی این مسابقات تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت با کسب 49 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد ، بنادر و دریانوردی انزلی با کسب 46 امتیاز دوم است ، تیم های شهدای نویر انزلی و شهرداری ماسال نیز به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.