بازاریان خیابان های امام خمینی (ره)، شریعتی، علم الهدی و سعدی با سردادن شعارهای استاندار محترم ملاقات حضوری و استاندار شهردار راه ها باید بازار بشه، خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند.
عزیز یزدان دوست مفرا به نمایندگی از بازاریان در این باره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطر نشان کرد: بازار بزرگ رشت در محدوده پیاده راه فرهنگی این کلانشهر از اول انقلاب تا سه سال گذشته، رونق داشته اما اکنون دیگر شاهد این رونق نیستیم.
وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای بسیاری از بازاریان خیابان های اطراف پیاده راه فرهنگی رشت به دلیل کم رنگ شدن رونق کسب و کار اظهار داشت: نرده های اطراف میدان شهرداری رشت، کمبود نور در این محدوده و نبود امنیت از مشکلاتی است که تردد در این مسیرها را کاهش داده و همین مشکل مانع رونق کسب و کار بازاریان شده است.
وی بازار سنتی رشت را نماد این کلانشهر عنوان و بیان کرد: پیاده راه فرهنگی رشت و عدم تردد خودرو در این مسیر، مانع حضور مسافر و حتی کم رنگ شدن حضور شهروندان در این بازار شده بر این اساس، از استاندار گیلان می خواهیم تا برای رفع مشکلات بازاریان به دلیل وجود پیاده راه فرهنگی کلانشهر رشت اقدام اساسی انجام دهد.
تعدادی از بازاریان به نمایندگی از سایران، با عبدالله پور مدیرکل امنیتی - انتظامی استانداری گیلان نشستی برگزار کردند.
پروژه پیاده راه فرهنگی کلانشهر رشت به عنوان اولین پروژه بازآفرینی بافت مرکزی در سطح کلانشهرهای کشور است که برای احداث آن حدود 17 هزار مترمربع محوطه سازی انجام گرفته و در بافت مرکزی رشت (میدان شهدای ذهاب) واقع است.
7286/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.