رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شصت و سومین جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: برای افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها، باید نظام کارمزدی را جایگزین نظام وقت مزدی کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، شاهرخ یوسف‌زاده چابک در شصت و سومین جلسه شورای راهبردی حوزه سلامت در گیلان از افتتاح پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان در دهه فجر به عنوان دستاورد حایز اهمیت حوزه سلامت استان گیلان نام برد و گفت: بهبود کیفیت خدمت‌رسانی در حوزه سلامت و ارتقای سلامت جامعه از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه همدلی تیم مدیریتی دانشگاه در حوزه‌های مختلف، نشانگر حرکت دانشگاه برای رسیدن به تعالی است، اظهار کرد: منابع انسانی یکی از مهمترین شاخص های حایز اهمیت در سازمان و مدیریت بهره‌وری است که باید در لایه های مختلف دانشگاه به آن توجه شود. برای افزایش بهره وری در سازمان‌ها، باید نظام کارمزدی را جایگزین نظام وقت مزدی کرد.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که نظام وقت مزدی در سازمان استقرار داشته باشد، مدیریت بهره‌وری محقق نخواهد شد و افزود: باید نظام کارمزدی، جایگزین نظام وقت مزدی در سازمان‌ها علی‌الخصوص در حوزه‌های اداری مالی شود تا بهره وری و راندمان کاری در سازمان‌ها افزایش پیدا کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: بی‌شک وجود یک نظام ارزیابی عملکرد نیز می‌تواند در این خصوص مثمرثمر باشد و برای این مهم نظام ارزیابی 360 درجه یکی از روش‌های مناسب برای بررسی عملکرد کارکنان و مدیران است.

شاهرخ یوسف زاده با بیان اینکه برای ایجاد تحول در دانشگاه علوم پزشکی، باید تحول را از واحد منابع انسانی آغاز کرد، تصریح کرد: منابع انسانی به عنوان مهترین منبع یک سازمان است که اگر در این زمینه یک برنامه ریزی منسجم و درست نداشته باشیم به یک معظل دست و پا گیر در سازمان بدل خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.