سرهنگ رسول عزیزی عصر سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: ماموران ایست بازرسی سه راه قلعه محور اردبیل-آستارا در بازرسی از یک خودروی وانت، 600 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال را کشف و ضبط و 2 متهم آن را به محاکم قضایی معرفی کردند.
وی افزود: در عملیات مشترک ماموران انتظامی و هنگ مرزی نیز از یک منزل مسکونی، 75 هزار و 566 عدد ماده محترقه قاچاق کشف و متهم آن به محاکم قضایی معرفی شد.
** مرزبانان آستارا خون اهدا کردند
فرمانده هنگ مرزی آستارا روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: 36 نفر از مرزبانان هنگ مرزی در آستانه هفته سلامت مردان، در پایگاه انتقال خون این شهرستان 36 واحد خون اهدا کردند.
سرهنگ نوذر مرادی با اشاره به اینکه اهدای خون باعث ارتقای سلامت و بهداشت جامعه می شود، افزود: امنیت و سلامت جامعه مهم هستند و باید با مشارکت، جهت تقویت و حفظ آنها تلاش کنیم.
وی مهم ترین شرط پایداری امنیت در مرزها را مشارکت مرزنشینان با مرزبانان عنوان و اضافه کرد: حراست از مرزها و برقراری نظم و امنیت از وظایف هنگ مرزی است.
اول تا هفتم اسفندماه هفته سلامت مردان نامگذاری شده است و مردم آستارا از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، حدود 2 هزار واحد خون اهدا کرده اند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب مرکز استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.