فرمانده سپاه سردشت از کشف و امحاء بیش از ۸۰۰۰ بطری انواع مشروبات الکلی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در مناطق مرزی این شهرستان خبر داد‏.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ؛ سردار موسی مرادی فرمانده سپاه سردشت با تشریح جزییات عملیات این کشف مشروبات الکلی افزود: رزمندگان دلیر گردان حمزه (ع) سپاه سردشت محل فعالیت باند قاچاق و پخش مشروبات الکلی را که در مناطق مرزی سردشت فعالیت می کردند را شناسایی و طرح کشف و انهدام مشروبات الکلی و همچنین دستگیری این قاچاقچیان را در دستور کار خود قرار دادند .

وی گفت: رزمندگان دلیر سپاه سردشت پس از شناسایی محل دقیق نگهداری مشروبات الکلی در مناطق مرزی سردشت در اقدامی سریع و غافلگیر کننده موفق به کشف و ضبط بیش از ۸۰۰۰ بطری انواع مشروبات الکلی بالغ بر هزینه ۲۰ میلیارد ریالی شدند که در این زمینه چندین نفر را نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند .

سردار مرادی اظهار کرد: رزمندگان سپاه سردشت با تمام امکانات برای حفظ و حراست از مرز تلاش کرده و در کنار این ماموریت ذاتی از هیچ تخلف و جرایمی که در حوزه استحفاظی موجب ناهنجاری و بی بند و باری و اشاعه فساد و منکرات در جامعه می شود چشم پوشی نخواهند کرد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.