فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۴ تن و ۱۰۵ کیلوگرم مواد افیونی، انهدام ۹۶ باند قاچاق مواد مخدر و هلاکت ۲۱ شرور مسلح در عملیات تکاوران پلیس در ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد قنبری گفت: ماموران انتظامی استان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی استان در ۱۰ ماهه سال جاری موفق به انهدام ۹۶ باند قاچاق موادمخدر و هلاکت ۲۱ شرور مسلح شدند.

وی با اشاره به کشف ۱۰۴ تن و ۱۰۵ کیلوگرم انواع موادمخدر در این مدت اظهار داشت: طی ۱۰ ماهه سال جاری پنج هزار و ۵۳ نفر قاچاقچی دستگیر، ۱۲۷ قبضه اسلحه جنگی به همراه مهمات مربوطه کشف و ۷۱۲ دستگاه خودرو و ۱۰۹ دستگاه موتورسیکلت در این راستا نیز توقیف شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اجرای طرح های انتظامی در استان تصریح کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با مخلان نظم و امنیت با شناسایی مکان‌‌ها، هزار و ۸۱۰ خرده فروش موادمخدر دستگیر و هفت هزار و ۲۰۰ نفر معتاد متجاهر نیز از سراسر استان جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در زمینه مبارزه با قاچاق موادمخدر چهار هزار و ۳۳۱ عملیات پلیسی طی۱۰ ماهه انجام شد، خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌‌های مهم پلیس، مبارزه با حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمانسوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.