فرماندار رودسر گفت: برای رسیدن به استقلال اقتصادی کشور نیازمند هم افزایی و کمک همه مسئولان با توان مضاعف در کنار برنامه های دولت هستیم.

به گزارش ایلنا از رودسر، طی حکمی از سوی استاندار گیلان « انوشیروان مباشر امینی » به عنوان بخشدار جدید چابکسر معارفه شد.

علی وارسته در مراسم معارفه بخشدار جدید چابکسر خدمتگزاری به مردم را فرصت مناسبی برای کسب رضای خدا و بندگان دانست و اظهار کرد: امیدوارم همه بتوانیم از این فرصت دست داده حداکثر استفاده برای خدمت کردن به جامعه را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر ارزش هاست افزود: باید تلاش کنیم با تکیه بر آرمان های انقلاب، شهدا و امام(ره) از ارزش های نظام پاسداری و حفاظت کنیم .

فرماندار رودسر به اختلافات سلیقه ای در جناح ها و گروه های سیاسی اشاره کرد و گفت: همه ملت یده واحده هستند اختلافات داخلی را بین خود حل می کنیم و اجازه نمی دهیم که دشمن از مشکلات داخلی سوء استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول 40 سال در حوزه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به استقلال رسیده است افزود: امیدواریم با برنامه های دولت ، هم افزایی و کمک یکدیگر و توان مضاعف فضا برای استقلال اقتصادی کشور فراهم شود.

انوشیروان مباشر امینی بخشدار جدید چابکسر در ادامه این مراسم بر ضرورت وحدت و همدلی بین مدیران ادارات و نهادها، دهیاران و شوراها برای شتاب بخشی به توسعه و رشد این بخش تاکید کرد و گفت: بخش چابکسر دارای ظرفیت های بالقوه زیادی است که امیدوارم با کمک و تلاش همدیگر از این ظرفیت ها به نفع مردم در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید برای تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال منطقه بهره گیریم.  

  طی حکمی از سوی استاندار گیلان «انوشیروان مباشر امینی» به عنوان بخشدار جدید چابکسر معرفی شد  و  از تلاش‌های « حسین رمضانخواه » بخشدار سابق چابکسر قدردانی شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.