به گزارش خبرنگار ایرنا ، صادق رمضانی گل افزانی شنبه شب در سخنرانی در مسجد جامع شهرستان صومعه سرا بیان داشت: دشمنان جمهوری اسلامی، تمام توان خود را به کار گرفته اند تا انقلاب به چهل سالگی نرسد، از این رو فردا ، شور و شعوری دیگری برای ما مطرح است.
وی با بیان اینکه تغییر را ملت ما با خواست خود انجام داده، افزود: در تمامی عرصه های انقلاب تاکنون، حضور هم وطنان از ادیان و اقوام مختلف قابل مشاهده است بر این اساس، انقلاب و نظام اسلامی امانتی در اختیار ماست.
رمضانی انقلاب اسلامی را گامی در مسیر تمدن نوین اسلامی عنوان و اضافه کرد: باید در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری ، حرکتی منسجم همراه با آهنگ منظم داشته باشیم و توجه کنیم که دشمن با نقشه های خود می خواهد نسل جدید ما با انقلاب و شعارهای انقلاب، زاویه و فاصله بگیرد.
وی اضافه کرد: انقلاب ما شایستگی آن را دارد که در عرصه جهانی بدرخشد و سخن های فراوان و ناگفته را از درون مکتب و اندیشه امام خمینی مطرح کند و وجود گرایش های فکری مختلف در جامعه، از برکات انقلاب اسلامی است.
رمضانی با بیان اینکه در مسیر بین المللی، دستاوردهای خوبی داشته ایم، گفت: از شایستگی های انقلاب اسلامی این است که نه فقط در حوزه داخلی بلکه در بخش بین الملل، صاحب کرسی هایی در جوامع جهانی است و امروز قدرت های بین المللی در مقابل ما روی میز می نشینند.
نشست سخنرانی دبیر کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین و رئیس مرکز مطالعات فلسطین نهاد ریاست جمهوری، به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهر صومعه سرا واقع در غرب استان گیلان برگزار شد.
خبرنگار:فرزاد حسنپور**انتشاردهنده:کبیری
7292/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.