به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو روز شنبه در این همایش اظهار کرد: جنگ ما، جنگ تدبیر بود و با توجه به سختی ها و مشقات موجود ، ورزش ما همچنان زنده و پویا بود.
وی افزود: صدام با سیلی ما، قطعنامه را قبول کرد و پیروزی ما در جنگ تحمیلی در کنار عشق ، ایمان ، عقیده ، وطن دوستی و اطاعت از فرمان امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب به دست آمد.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این همایش گفت: با توجه به اینکه بیش از 60 سال از حضور ما در رقابت های مهم المپیک سپری می شود ، مهمترین دستاوردها را پس از انقلاب کسب کردیم.
مسعود رهنما افزود: هادی ساعی پرافتخارترین ورزشکار ما در المپیک محسوب می شود که موفق به کسب دو مدال طلا در رشته تکواندو شده که این موفقیت پس از انقلاب برای کشور سرافراز ما کسب شده است.
وی ادامه داد: همچنین در توسعه زیرساخت ها و رشد سرانه ورزشی ، رشد چشمگیری را پس از انقلاب به خصوص در روستاها شاهد هستیم که این امر باعث توسعه ورزش در اقصی نقاط کشور شده است.
در همایش نقش انقلاب و دفاع مقدس در توسعه ورزش مسئولان مرکز بسیج ورزشکاران استان و تعدادی از رئیسان هیات های ورزشی در سالن جهان پهلوان محمود نامجو مجموعه ورزشی یادگارامام رشت حضورداشتند.
خبرنگار:حسین مجرد**انتشاردهنده:کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.