محمدرضا پارسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به واگذاری 183 واحد مسکونی معلولان در دهه فجر امسال افزود: تعدادی از این واحدهای مسکونی همزمان با آغاز دهه فجر افتتاح شده و بقیه نیز تا پایان این دهه به مددجویان واگذار می شود.
وی بیان داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاه های صنایع دستی زنان سرپرست خانوار در رضوانشهر، صنایع دستی و محصولات توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی رشت در شهر لشت نشاء و صنایع دستی زنان و معلولان در رودبار افتتاح شده است.
پارسی با اشاره به امضای تفاهمنامه همکاری بین اداره کل بهزیستی گیلان و مرکز خدمات حوزه های علمیه در دهه مبارک فجر تصریح کرد: این تفاهمنامه همکاری برای ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات رسانی به افراد واجد شرایط و در معرض آسیب اجتماعی جامعه هدف طلاب و روحانیون از طریق ارایه خدمات مشاوره ای و آموزشی توسط سازمان بهزیستی منعقد شده است.
وی خاطر نشان کرد: این تفاهمنامه با هدف ارایه خدمات تخصصی مددکاری اجتماعی ، روانشناختی و آموزشی به روحانیون و طلاب جامعه و استفاده از مشارکت جامعه روحانیت استان گیلان برای ارتقاء سطح دانش و سلامت روانی اجتماعی و بهبود کیفیت زندگی مددجویان و توانخواهان استان به امضا رسیده است.
وی اضافه کرد: مانور مشترک اورژانس اجتماعی بهزیستی و نیروهای امدادی سازمان های همکار، برگزاری کلاس آموزش مهارت های فرزند پروری در بهزیستی بندرانزلی، افتتاح مرکز بهبودی اقامتی مسیر آرامش سبز بهزیستی رشت، افتتاح و بهره برداری از طرح های اشتغالزایی بهزیستی در شهرهای ماسال، تالش، رضوانشهر، رشت، رودسر و شفت، مانور اجتماعی در رشت و افتتاح مرکز مشاوره کانون و روانشناختی بینش در رشت از دیگر برنامه های انجام شده در این ایام است.
بر اساس آخرین آمار، 70 هزار خانوار به تعداد یکصد و 30 هزار نفر، از خدمات مختلف بهزیستی استان گیلان بهره می برند.
12 تا 22 بهمن دهه فجر نام گرفته است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی**انتشار دهنده: بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.