فرهاد قیصربیگی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آثار در 2 بخش عکس و رسانه از سراسر کشور انتخاب و فردا 12 آذرماه در آیین اختتامیه مورد تجلیل قرار می گیرند.
وی ادامه داد: فراخوان این جشنواره اوایل آبان ماه امسال اعلام و بیش از 650 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
مدیرکل بهزیستی ایلام با بیان اینکه این جشنواره پارسال تنها در بخش عکس و بصورت منطقه ای برگزار شد، افزود: جشنواره امسال با اضافه شدن 2 بخش رسانه و ویژه و گستردگی در سطح ملی توسعه یافته است.
قیصربیگی با ذکر اینکه این جشنواره در سه بخش عکس، رسانه های مکتوب و بخش ویژه برگزار می شود، ادامه داد: بخش عکس جشنواره شامل ثبت تصاویر از حضور جامعه هدف بهزیستی در راهپیمایی اربعین حسینی و روند خدمات رسانی این اداره کل به عموم زائران در مرز مهران تعلق دارد.
وی تاکید کرد: بخش رسانه ها نیز ویژه خبرگزاری ها، پایگاه های خبری اینترنتی کشور و مطبوعات محلی (ویژه استان ایلام) با محوریت حضور جامعه هدف بهزیستی و روند خدمات رسانی این اداره کل به زائران اربعین تعلق دارد.
مدیرکل بهزیستی ایلام با بیان اینکه بخش ویژه و رسانه‌ جشنواره در رشته های گزارش خبری، یادداشت و مصاحبه است، اضافه کرد: آیین اختتامیه جشنواره و تجلیل از برگزیدگان با حضور مسوولان کشور و استان 12 آذرماه همزمان با روز جهانی معلولان به میزبانی استان ایلام برگزار می شود.
نخستین جشنواره عکس مسیر سبز سال گذشته در ایلام برگزار و 440 اثر به این جشنواره ارسال شد.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.