به گزارش خبرنگار ایرنا ، ابراهیم غفاری روز چهارشنبه در همایش بهزیستی ، جامعه سالم و پیشگیری از آسیب اجتماعی با موضوع پدافند غیرعامل در گرگان اظهار کرد: یکی از عوامل موثر در رسیدن سریعتر به این اهداف ، تلاش برای جلب و جذب بیشتر مردم در اجرای برنامه ها است و هر چه بتوانیم مشارکت مردم را در پدافند غیرعامل افزایش دهیم، بهره‌وری بیشتری در این زمینه به دست خواهد آمد .
وی بیان کرد: مصون سازی کشور در مقابل توطئه ها و نقشه های دشمنان در قالب ارتقای روش‌های دفاعی پدافند غیرعامل نیز از اهداف در این بخش ها است.
مدیرکل بهزیستی گلستان اظهار کرد: از جمله روش های تقویت کشور در بخش پدافند غیرعامل و آماده سازی برای رو به رو شدن با توطئه ها و نقشه های دشمنان ، توسعه و گسترش هر چه بیشتر آموزش به اقشار گوناگون است.
غفاری ادامه داد: پدافند غیرعامل به عنوان یکی از کم هزینه ترین شیوه ها و صلح آمیزترین روش های دفاع در برابر تهدیدات دشمن و مهمترین عامل اقتدار، عزت و گسترش امنیت ملی ، موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری و تداوم خدمات رسانی در مقابل تهدیدها و اقدامات دشمنان می شود و لازم است بیش از پیش به این اصل مهم توجه گردد.
وی گفت: آمادگی در همه عرصه ها و مصون‌سازی سرمایه‌ها و زیرساخت‌های ملی جز با پدافند غیرعامل حاصل نمی شود.
3091 /1648
خبرنگار: میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.