فرماندار تالش با بیان اینکه شاهد بهبود شرایط کشور در نظام بین الملل هستیم، گفت: باید مردم را به آینده اقتصادی و اجتماعی کشور خود امیدوار کنیم.

به گزارش ایلنا از تالش، سید عیسی مهدوی فرماندار این شهرستان صبح امروز در مراسم گلباران مزار شهدا با تبریک فرار رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت : خوشبختانه با وجود تمام مشکلات اقتصادی که بدلیل تحولات جهانی و تحریم‌ها با آن روبرو بوده‌ایم در این دولت شاهد توازن در بهم ریختگی‌های جهانی و بهبود شرایط کشور در نظام بین الملل و همچنین مهار مشکلات اقتصادی داخلی نظیر تورم بوده ایم که نشان از تدبیر و مدیریت صحیح است.

فرماندار تالش با تاکید بر اینکه وظیفه ما ایجاد امید در مردم است،گفت: با ذکر فعالیت‌های مثبت دولت و تحلیل صحیح فعالیت‌های اقتصادی و عمرانی انجام شده، مردم را به آینده اقتصادی و اجتماعی کشور خود امیدوار کنیم.

وی با ذکر این نکته که روستاییان پایه و اساس تولید و اقتصاد کشور هستند در این رابطه ادامه داد: برای آبادانی و رفاه روستاییان در جهت ماندگاری افراد و بهبود شرایط زندگی روستاییان تدابیر و طرح های زیادی ارائه شده که متعاقبا اعلام می شود بویژه نقش دهیاری‌ها در اجرا و بهره‌برداری بسیاری از این پروژه ها غیر قابل انکار است.

مهدوی از کشاورزی بعنوان یکی از مهمترین محورهای آمایشی توسعه نام برد و افزود: بیش از ۵۰درصد اشتغال شهرستان ما از کشاورزی باغات و مزارع تامین می شود و این بخش نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.