اسدالله درویش امیری روز چهارشنبه در گفت و گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: قبول داریم که در کارنامه 40 ساله انقلاب اسلامی در برخی مقاطع موفق نبوده ایم و اشکالاتی در آن وجود دارد.
وی یادآورشد: در صورتی که اشکالات را به شکل صادقانه با مردم مطرح سازیم، به حتم آنان با مسئولان همراهی می کنند و در صورتی که مردم احساس کنند که مسئولی غیر صادقانه سخن می گوید یا شفافیت لازم را ندارد، به حتم موجب دلخوری آنان خواهد شد.
درویش امیری اظهار کرد: از نارآرامی هایی که در دی امسال رخ داد، رهبر معظم انقلاب تعبیر زیبایی داشت که می فرماید که این مشکلات مشابه زخمی در جامعه است و آن زخم همان بیکاری و معیشت مردم بشمار می آید.
استاندار زنجان گفت: قبول داریم که امروز بیکاری یکی از اساسی ترین مشکلات جامعه است و به طور کامل احساس می کنیم که چه تاثیری در زندگی مردم و خانواده گذاشته است.
وی اضافه کرد: قبول داریم که اگر در جامعه نتوان سالانه 900 هزار فرصت شغلی ایجاد کرد، اسباب نارضایتی ایجاد می شود،
باید بگونه ای برنامه ریزی و عمل کرد که مردم در جامعه وجود مشکلات اقتصادی را احساس نکنند.
استاندار زنجان تصریح کرد: در صورتی که با بیکاری و مشکلات اقتصادی سیاسی برخورد شود، به حتم هرگز به نتیجه نمی رسد.
وی تاکید کرد: در صورتی که شفاف و صادقانه برخورد و علل بررسی شود و به دنبال دستیابی به راهکار باشیم به حتم به نتیجه مورد نظر دست می یابیم.
درویش امیری ادامه داد: دولت پس از شناسایی مشکلات و مسائل مردم، عزم خود را برای رفع آنها و بهبود شرایط جزم کرده است.
استاندار زنجان گفت: اینکه دولت اعلام کرده که در سال باید 900 هزار فرصت شغلی جدیدی در کشور ایجاد کند به حتم خبر از شناسایی مطالبات مردم می دهد، در غیر این صورت اعلام نمی کرد که تورم و بیکاری را مهار می کند.
وی تاکید کرد: علل و ریشه های وضعیت موجود بیکاری و اقتصادی را باید در کنار هم در نظر گرفته شوند، اینکه دولت را مقصر بدانیم، دردی را دوا نمی کند و دولت هم حرفی برای گفتن دارد.
3001/8068
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.