به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله زین العابدین قربانی روز پنجشنبه در دیدار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور اظهار داشت: زمین های مستعد برای بهره برداری از چای وجود دارد اما با این حال، برخی کارخانه ها در استان گیلان تعطیل شده است.
امام جمعه رشت با اشاره به ضرورت توجه به موضوع اشتغالزایی خاطرنشان کرد: توجه به صنعت از جمله چای، می توانند در این رابطه مهم و حائز اهمیت باشد.
وی در ادامه سخنانش، با ابراز خرسندی از سفر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به استان گیلان در ایام الله دهه مبارک فجر بیان داشت: مردم را بایستی به انقلاب امیدوار کرد، امیدوارم راه هایی را برای امیدواری مردم ارائه دهید.
آیت الله قربانی درباره سخنان رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر اختصاص 2 میلیارد دلار از سوی رئیس جمهوری برای ساماندهی پسماند استان های شمالی و عدم موافقت مجلس اظهار کرد: بایستی نمایندگان را نسبت به این موضوع مهم، توجیه کنیم.
وی با بیان اینکه مسایلی این چنینی برای رفع مشکلات قابل حل است، خاطرنشان کرد: با نشستی که با نمایندگان خواهم داشت، این موضوع را پیگیری می کنم.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان این مطلب که با هم فکری می توان بسیاری از مسایل و مشکلات را مرتفع کرد، تصریح کرد: به فرموده امام راحل، نمی توانم معنی ندارد بنابراین بایستی برای مشکلات راه حلی پیدا کرد.
بازدید از رودخانه زرجوب رشت، پناهگاه حیات وحش سلکه، افتتاح پروژه هایی در شهرک صنعتی سفیدرود و همچنین افتتاح همزمان ساختمان های تازه ساخت اداره محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه و اداره پارک ملی بوجاق بندرکیاشهر از برنامه های سفر یک روزه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به گیلان است.
خبرنگار:شادی خورشیدی سدهی**انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.