به گزارش خبرنگار ایرنا، سید جلال سید محمدی عصر سه شنبه در نشست خبری در فرمانداری تالش افزود: جشن های دهه فجر امسال با محوریت و مشارکت بیشتر مردم برگزار خواهد شد و مردم به عنوان صاحبان انقلاب اسلامی، میزبان و میهمان برنامه های دهه انقلاب خواهند بود.
وی با اشاره به مصادف شدن ایام فاطمیه با دهه مبارک فجر بر تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در تالش و حفظ عزت و حرمت ایام فاطمیه تاکید کرد.
وی ادامه داد: طرح های عمرانی و اعتبارات آنها در تالش در دولت تدبیر و امید افزایش یافته است و این دولت با وجود مشکلات مالی، بهترین بهره وری را از منابع موجود برای رفع نیازهای مردم نشان داده است.
سید محمدی مکانیزه شدن بیش از 75 درصد عملیات کشاورزی و برخورداری 99 درصد روستاهای جلگه ای از گاز را از موفقیت های دولت در خدمتگزاری به مردم این شهرستان اعلام کرد.
او اظهار کرد: تالش بیشترین راه روستایی را در استان گیلان دارد و با این وجود، 65 درصد آنها از آسفالت برخوردار است و این امر بیانگر توجه دولت به مناطق روستایی است.
معاون امور سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش حفر چاه فلمن برای تامین نیاز آب شهری 20 سال آینده تالش را از برنامه های دولت در این شهرستان اعلام کرد و از شناسایی 25 ظرفیت گردشگری در شهرهای تالش، حویق، چوبر، لیسار و اسالم برای توسعه گردشگری خبر داد.
سیدمحمدی افزود: زندگی راحت و صمیمی اهالی شیعه و سنی و اقوام مختلف تالش در کنار همدیگر نماد وحدت و برادری مسلمانان است و این از ظرفیت اجتماعی باید حفظ شود و اهالی رسانه نیز در تحکیم اتحاد و همبستگی ایفای نقش کنند و روز به روز بالندگی و ترقی بیشتر تالش را شاهد باشیم.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: سید جلال سید محمدی**انتشار دهنده: بابایی
7106 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.