مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از اسکان 500 مسافر گرفتار در برف در محور لوشان از توابع شهرستان رودبار خبر داد .

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان، مهدی ولی پور بیان کرد: این تعداد مسافر از شب گذشته به دلیل بارش شدید برف از سوی جمعیت هلال احمر استان گیلان در محور لوشان در مساجد، سالن ورزشی و حسینه ها اسکان داده شدند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان بیان کرد: 460 تخته پتو از سوی جمعیت هلال احمر استان گیلان بین این تعداد از مسافران توزیع شده است .

ولی پور همچنین با اشاره به اسکان 50 نفر از اتباع خارجی در نمازخانه پایانه رشت بیان کرد : همچنین از سوی هلال احمر گیلان 50 تخته پتو بین این تعداد از اتباع خارجی توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اظهار کرد: با اعلام هواشناسی گیلان مبنی بر بارش برف در مناطق جلگه‌ای استان گیلان از شامگاه شنبه، همه نیروهای جمعیت هلال احمر استان به حالت آماده باش درآمدند و تمامی مرخصی‌ها لغو شده است.

وی افزود:در هر شهرستان یک تیم واکنش سریع هلال احمر به تعداد هر تیم پنج نفر، با تمام تجهیزات و امکانات مورد نیاز حضور دارند و در مرکز استان گیلان نیز یک تیم واکنش سریع به تعداد 15 نفر با تجهیزات لازم برای امدادرسانی احتمالی در بارش برف آماده باش هستند .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.