به گزارش خبرنگار ایرنا ، در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور(جام آزادگان) تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از ساعت 14 روز یکشنبه در ورزشگاه تختی ، میزبان تیم فوتبال صبای قم است.
ملوان با هفت پیروزی ، 9 تساوی و چهار شکست در 20 بازی گذشته خود با 30 امتیاز کسب شده ، در حال حاضر در جایگاه نهم جدول رده بندی جام آزادگان قرار دارد و تیم فوتبال صبای قم از همین تعداد بازی تنها موفق به کسب 10 امتیاز شده و با یک پیروزی، هفت تساوی و 12 شکست در جایگاه هفدهم جدول رده بندی قرار دارد.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی محمد پور رحمت الله را به دلیل بیماری در اختیار ندارد و حجت صدقی و وحید پور حیدریه نیز 2 بازیکن محروم این تیم در بازی مقابل صبای قم هستند .
همچنین مهدی کربلایی و حسین کیانی دو بازیکن دیگر ملوان نیز مصدوم هستند و کارت بازی سعید سالار زاده که در نیم فصل دوم به ملوانان پیوسته به دلیل انجام مراحل اداری تاکنون صادر نشده و این بازیکن نیز از حضور در برابر تیم صبای قم باز مانده است.
قضاوت این دیدار حساس بر عهده سعید رحیمی مقدم است و حسن انتظاری ، عبدالعلی شکرگزار و مهرداد خسروی ، وی را در امر قضاوت یاری کرده و اصغر بیاتی نیز به عنوان ناظر داوری این بازی معرفی شده است.
دو تیم صبای قم و ملوان بندرانزلی در دور رفت رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داده بودند و باید دید در بازی برگشت که ملوانان میزبانی آن را برعهده دارند چه نتیجه ای رقم می خورد.
ملوانان در صورت پیروزی در این دیدار حساس و کسب سه امتیاز شیرین خانگی می توانند تا سه پله در جدول رده بندی صعود کنند و تیم صبای قم با کسب سه امتیاز این بازی همچنان در همان جایگاه هفدهم باقی می ماند.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از این بازی خانگی از ساعت 14 روز شنبه 14 بهمن ماه میهمان تیم فوتبال مس کرمان خواهد بود و و تیم صبای قم نیز در همین روز میزبان تیم فوتبال ایران جوان بوشهر است.
خبرنگار: رضا اکبری **انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.