به گزارش ایرنا دیدار 2 تیم فوتبال مس کرمان و ماشین سازی تبریز عصر سه شنبه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان دنبال شد و در نهایت شاگردان احمد نخعی موفق شدند با تک گل دقیقه 70 محمدعلی اکبرخواه مقابل حریف تبریزی خود به پیروزی برسند و سه امتیاز شیرین این بازی را به حساب خود واریز کنند.
بلاخره ارسال کرنرهای تیم فوتبال مس کرمان در این دیدار جواب داد و تک گل این دیدار نیز بوسیله اکبرخواه با یک ضربه سر، روی ارسال کرنر محمدسلیمان علیزاده به ثمر رسید.
سراسر بازی شاهد بازی سرد و کم افت و خیزی از سوی بازیکنان هر 2 تیم بودیم اما تیر دروازه 2 مرحله برای هر کدام از 2 تیم لرزید و مانع بازشدن دروازه ها شد.
در دقیقه 76 این بازی توپ به تیرک دروازه تیم فوتبال ماشین سازی تبریز برخورد کرد که بازیکنان مس کرمان اعتقاد به گل داشتند و داور این دیدار آن را رد کرد.
همچنین در این دیدار رضا حیدری دروازه بان مس کرمان بارها دروازه این تیم را با واکنش های خود نجات داد.
نیمه نخست این دیدار با برتری نسبی تیم فوتبال مس کرمان همراه بود اما در نیمه دوم نارنجی پوشان کرمانی دچار بی انگیزگی شدند و ماشین سازی تبریز در بیشتر دقایق تیم برتر میدان بود.
از دقایق پایانی نیمه نخست این دیدار برخی محدود از تماشاگرانی که از نتایج و بازی 2 تیم ناراضی بودند با شعارهایی علیه مسئولان باشگاه مس کرمان جو را ملتهب کرده و شاگردان احمد نخعی را به هم ریختند.
در دقایقی از این دیدار به خصوص در نیمه نخست نیز شعارهایی علیه برخی از بازیکنان ماشین سازی تبریز داده شد.
هم اکنون پس از پایان بازی های هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال (جام آزادگان) مس کرمان با 21 امتیاز در جایگاه هفتم و ماشین سازی تبریز با 13 امتیاز در رتبه سیزدهم باقی ماندند.
هفته چهاردهم جام آزادگان نیز سه شنبه 30 آبان مس کرمان در تهران با بادران این شهر بازی خواهد کرد و ماشین سازی در تبریز به مصاف نساجی مازندران می رود.
** شکست ناباورانه مس رفسنجان در یک بازی خانگی/ تساوی گل گهر
تیم فوتبال مس رفسنجان نیز در هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته یک (جام آزادگان) عصر امروز (سه شنبه) در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان مقابل بادران تهران صف آرایی کرد و در نهایت شاگردان علی سامره که با 2 گل پیش بودند ناباورانه بازی را به حریف تهرانی خود واگذا کردند.
تیم فوتبال مس رفسنجان که با 2 گل دقیقه های 10 و 17 بهرام رشیدفرخی از حریف خود پیش بود به یک باره افت کرد و سه مرحله دروازه خود را باز شده دید.
گل های بادران تهران را محمد آبشک در دقیقه 59 و کریم اسلامی در دقایق 83 و 92 به ثمر رساندند تا روند ناکامی های مس رفسنجان در خانه نیز ادامه داشته باشد.
تیم فوتبال گل گهر سیرجان نماینده دیگر استان کرمان در لیگ دسته یک نیز در بندرانزلی مقابل ملوان این شهر به تساوی یک بر یک رضایت داد.
پوریا غلامی در دقیقه 76 برای ملوان بندر انزلی و محمد غلامی در دقیقه 80 برای گل گهر سیرجان گلزنی کردند.
هم اکنون پس از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ دسته یک فوتبال مس رفسنجان با 14 امتیاز از 12 بازی در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد و بادران تهران با 23 امتیاز از 13 بازی چهارم است.
تیم فوتبال گل گهر سیرجان نیز با 18 امتیاز از 13 بازی در رتبه هشتم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال و ملوان بندر انزلی با 17 امتیاز از 12 بازی دهم است.
گل گهر سیرجان در هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته یک در ورزشگاه اختصاصی گل گهر این شهر مقابل راه آهن تهران بازی خواهد کرد و مس رفسنجام در قم به مصاف صبای این شهر می رود.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار: بهنام احمدی *
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.