به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، مصطفی سالاری روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در رشت افزود: آب بندان‌های استان ظرفیت چشمگیری برای توسعه گردشگری و اشتغال است و آمادگی کامل داریم از سرمایه‌گذاران در این خصوص حمایت کنیم.
وی توسعه متوازن را امری ضروری دانست و اظهار کرد: همه با صدایی رسا و بلند در کنار یکدیگر به مردم قول خواهیم داد با شهامت و اقتدار و با استفاده از ظرفیت‌های استان، برای پیشبرد اهداف متعالی که در راس آن اشتغال است، پیش خواهیم رفت.
وی ادامه داد: برخی مشکلات خود ساخته است و سبب می‌شود دستگاه‌های اجرایی دست به عصا راه روند؛ بایستی فضایی فراهم کنیم تا بستر برای توسعه همه جانبه استان فراهم شود.
سالاری اظهار داشت: اجرای صحیح طرح های توسعه راهبردی، روند تدوین سند آمایش استان را تسهیل می کند.
استاندار گیلان تشکیل کمیته‌های 48 گانه را در راستای توسعه اقتصادی استان ذکر و خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن کمیته‌ ها می‌توانیم به همه چیز تخصصی نگاه کنیم و نتایج قابل ملاحظه ای داشته باشیم.
وی مشارکت بخش خصوصی و آحاد مردم اعم از دانشگاهیان و صنعتگران را بازوان اصلی شکل‌گیری کمیته‌ها عنوان و اضافه کرد: نمی خواهیم خودمان بگوییم و انجام دهیم؛ بلکه با کمک بخش خصوصی و مردم در قالب برنامه های پنج ساله جهت پیشبرد اهداف پیش می‌رویم.
وی در بخش دیگری از سخنانش در این جلسه گفت: دستگاه‌های نظارتی پیش از اینکه موضوعی را قضایی کنند، بهتر است ابتدا بکوشند مشکل را بصورت داخلی و درون سازمانی حل کنند زیرا برخی اتفاقات اثرات غیرمستقیم و سوء دارد و به مرور شهامت در کار را از مدیران سلب می کند.
وی شهامت و سلامت را از خصایص مدیران موفق برشمرد و تصریح کرد: در بسیاری از موارد مشاهده می‌شود تصمیمی از لحاظ اداری تخلف محسوب می‌شود اما نفع عموم مردم، مدیر را به سمت اجرای تصمیم سوق می‌دهد.
جلسه شورای برنامه‌ریزی گیلان با حضور مجمع نمایندگان و فرمانداران استان و سایر مدیران استانی در سالن غدیر استانداری برگزار شد.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.