فرماندار رشت وظیفه اصلی شورای‌شهر رشت را تزریق فکر و ایده با استفاده از نظر کارشناسان دانست.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمد احمدی در دیدار با اعضا و رییس شورای‌شهر رشت با بیان اینکه در سابقه کاری خود در دوران خدمت همواره همه تلاش خود را برای تاثیرگذاری مثبت در حوزه فعالیت خود داشتم خود را خدمتگزار مردم معرفی کرد.

فرماندار شهر رشت با اشاره به اینکه تشکیل شوراهای‌شهر در سال‌های اخیر موجبات برکات برای نظام جمهوری اسلامی را دنبال داشته شوراهای‌شهر را تشکلی جوان که رو به تکامل میرود معرفی کرد.

وی با بیان این موضوع که هنوز بسیاری از ظرفیت‌های شورا شناخته نشده لازمه سرعت در مسیر تکامل شوراها را مستلزم پشتکار و تعامل همه مدیران شهری دانست. 

فرماندار رشت با نقد از این موضوع که تعدد مراکز تصمیم‌گیری همواره معضل کلانشهرها هستند ایجاد تعامل بین مدیران را در حوزه وظایف فرمانداری دانست. 

احمدی نگاه صرفا خدماتی سایر دستگاه‌ها به شهرداری‌رشت را نگاهی معیوب دانست که توانایی های این مجموعه را مدنظر قرار نمیدهد.

وی وظیفه اصلی شورا را تزریق فکر و ایده با استفاده از نظر کارشناسان دانست. 

احمدی حوزه گردشگری را یکی از ظرفیت‌های بالقوه رشت دانست که به حال خود رها شده و باید در این مورد اقدامات زیادی جهت درآمدزایی انجام شود.

وی با بیان اینکه شهرداری باید برای اخذ بودجه‌های ملی واستانی مطالبه‌گر باشد خواستار همدلی همه مدیران با بدنه و مدیران فرمانداری شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.