جشن فارغ التحصیلی 158 نفر از دانش آموختگان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با حضور ریاست دانشگاه و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در محل سالن اجتمات دانشکده بهداشت رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن عرض تبریک، خطاب به دانش آموختگان، اظهار داشت: پس از دانش آموختگی یک دوره جدید در زندگی دانشجویان اتفاق می افتد؛ دوره ای که در آن فارغ التحصیلان به عنوان یک مسئول وارد اجتماع شده و از تمام آموخته های سال های تحصیل بهره مند می‌شوند.

شاهرخ یوسف زاده چابک با اشاره به جایگاه مهم بهداشت در جامعه، یادآور شد: خدمات هر یک از دانش آموختگان حوزه بهداشت، بی شک در اجتماع تاثیر گذار خواهد بود.  وی ادامه داد: اگر چه تاثیرات مسایل بهداشت به راحتی قابل مشاهده نیست اما رفتار کارکنان حوزه بهداشت و عملکردشان در طول زندگی قابل مشاهده است. رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان این که فعالیت های حوزه بهداشتی، به راحتی قابل اندازه گیری نیست، تصریح کرد: به همان اندازه که در دل خود احساس رضایت داشته باشید ده ها برابر آن را در زندگی خود از خدا خواهید گرفت.

رییس دانشکده بهداشت نیز در ادامه این مراسم، امروز را روز بزرگ و خاطره انگیزی برای دانش آموختگان، والدین آنها، اساتید و کارکنان دانشکده بهداشت عنوان کرد و گفت: دانش آموختگی به معنی فراغت از تحصیل نیست و همواره در تمامی مراحل زندگی برای باقی ماندن و پیشرفت، باید آموزش و یادگیری را سرلوحه کارها قرار بگیرد. وی در ادامه تقدیر از زحمات والدین و تلاش برای پیشرفت و ارتباط مداوم دانش آموختگان با دانشگاه را خواستار شد. 
رئیس دانشکده بهداشت با اشاره به این که 158 نفر از دانش آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد، مهندسی بهداشت حرفه ای، مهندسی بهداشت محیط و آموزش بهداشت امروز مفتخر به دریافت گواهی دانش آموختگی می شوند، افزود: تا کنون در دانشکده بهداشت 183 نفر دانش آموخته حوزه بهداشت فارغ التحصیل شده اند  و حدود 500 دانشجو نیز در حال حاضر در این دانشکده مشغول به تحصیل می باشند.

مهرابیان در پایان یادآور شد: که با حمایت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مهرماه سال جاری این دانشکده در مقاطع دکترای تخصصی و چند مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرفت.   حجت الاسلام امیر چهری – مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در ادامه با بیان این که امروز باغبانان وجودی دانش آموختگان، والدین و اساتید نظاره گر زحمات عزیزان خود هستند، تصریح کرد: جامعه به دانش آموختگان و خدمات آنها نیازمند است و طبق فرموده امام حسین (ع) یکی از نعمت های که به سمت شما می آید، خواسته های مردم است از برطرف کردن این خواسته ها، خسته و ملول نشوید. گفتنی است: قرائت سوگند نامه 158 نفر از دانش آموختگان و اجرای موسیقی سنتی پایان بخش مراسم بود.

1

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.