عضو شورای شهر رشت گفت: مردم باید به دولت فرصت دهند و مواظب فتنه‌ها نیز باشیم البته مردم هوشیار و آگاه هستند و امیدوارم مسئولان به صورت ضربتی کار کنند و از وعده‌ها پرهیز کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدحسن عاقل‌منش  عصر امروز در بیستمین جلسه علنی شورای شهر رشت اظهار کرد: صبح فردا مراسم روز رشت در سالن اجتماعات نیروی انتطامی و عصر نیز در سالن کانون پرورش و کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

رئیس  کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به ناآرامی های اخیر در شهر رشت گفت: مشکلات مردم را نمی‌توان کتمان کرد و باید همه مسئولان توجه کنند اما گروهی هستند که از این فصا برای نیت شوم خود می‌خواهند بهره‌برداری کنند.

عضو شورای شهر رشت گفت: رییس جمهور امریکا در وعده های انتخاباتی خود گفته بود که با ایران مقابله خواهد کرد و اولین اقدامش نقض برجام بود اما چنین کسی از ناآرامی خوشحال میشود و همچنین عربستان، انگلیس، اسرائیل و منافقین می‌خواهند از این ناارامی‌ها برای رسیدن به هدفشان یعنی مقابله با نظام استفاده کنند.

عاقل‌منش تصریح کرد: مردم باید به دولت فرصت دهند و مواظب فتنه‌ها نیز باشیم. البته مردم هوشیار و آگاه هستند و امیدوارم مسئولان به صورت ضربتی کار کنند و از وعده‌ها پرهیز کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.