به گزارش ایرنا، مهدی مقدری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مدیریت شهری اصفهان پایه و اساس کار خود را شفافیت قرار داده و این موضوع برخی صاحبان منافع که خود را در خطر دیده و دست آنها از بیت المال کوتاه شده را نگران کرده است.
وی اضافه کرد: شفاف سازی و مبارزه با فساد همچون نوری است که بر تاریک خانه ها می تابد و آنها که به تاریکی خو گرفته اند از این نور واهمه دارند بنابراین دست به تشویش اذهان عمومی، جوسازی های مجازی و صدور بیانیه های بدون اساس علمی و منطقی می زنند.
مقدری گفت: متاسفانه آنانی که از مدیران منصوب شده در شهرداری اصفهان درخواست رزومه می کنند ؛ خودشان در زمان انتصاب هیچ رزومه کاری و دانشگاهی برای ارائه نداشته اند.
وی افزود:هیچ انتخاب و انتصابی در شهرداری براساس و مبنای نسبت های فامیلی انجام نشده است و منتقدان این موضوع در مدیریت شهری افرادی هستند که بر اساس روابط خانوادگی در دوره های پیش مشغول به کار شده بودند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان یادآوری کرد: مدیرانی که به تازگی در ساختار شهرداری منصوب شده اند باید گزارشی از عملکرد و صورت های مالی مدیران پیش از خود تهیه کنند و به سمع و نظر مدیریت شهری و مردم و شهروندان برسانند.
وی افزود: مردم باید بدانند که این مدیران چه شریطی را تحویل گرفته اند و به ادامه فعالیت می پردازند.
برخی خبرنگاران در اعتراض به تشکیل نشدن این نشست در هفته گذشته در نشست امروز شرکت نکردند و سخنگوی شورا در تشریح دلیل برگزار نشدن نشست خبری هفته گذشته، گفت: همانطور که در پایان جلسه علنی هفته پیش بیان شد، نشست خبری به دلیل طولانی شدن جلسه علنی شورا و رعایت احوال خبرنگاران تشکیل نشد.
ت/ 7153 / 6022 خبرنگار : هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.