تیم طناب کشی آتش‌نشانی رشت پس از حضور در مسابقات کشوری جایزه بزرگ و گذشتن از رقیبان خود نایب قهرمان این دوره از مسابقات شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، شهرام‌مومنی معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه این مسابقات در روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ و به میزبانی شهر مهاباد برگزار شد، افزود: هشت تیم از استان‌های آذربایجان‌غربی، گیلان، مرکزی، زنجان و اردبیل با ۸۰ ورزشکار در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

وی با بیان اینکه سطح بازی‌ها و بازیکنان این دوره از مسابقات بسیار بالا بود، ادامه داد: در این دوره از مسابقات شاهد حضور تیم‌های قدرتمندی چون تیم ابهر قهرمان بلا منازع چندین دوره از مسابقات کشور، تیم مرکزی نایب قهرمان سال ۹۵ ، تیم دخانیات گیلان قهرمان کارکنان سال ۹۵ و تیم قدرتمند مهاباد و همچنین آتش‌نشانی رشت پدیده مسابقات سال ۹۵ بودیم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه در این دوره از مسابقات تیم سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت نایب قهرمان شد و تیم های پرقدرتی همچون زنجان و مهاباد الف هم به ترتیب اول و سوم شدند.

شایان ذکر است، تیم زنجان قهرمان بلا منازع ۱۱ دوره از مسابقات قهرمانی طناب کشی؛ تاکنون هیچ کششی را در این ۱۱ دوره واگذار نکرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.