کمیسیون توسعه مدیریت به منظور بررسی وضعیت اعتبارات اجرای دولت الکترونیک در شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با حضور نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، کمیسیون توسعه مدیریت به منظور بررسی وضعیت اعتبارات اجرای دولت الکترونیک در شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آبفار گیلان در این جلسه با اشاره به اینکه هزار و 700 روستای استان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند، گفت: خدمات رسانی شبانه روزی و بی وقفه به این تعداد روستا، کار دشوار و حساسی است.

محبعلی رنج ور، با تاکید بر اینکه ارایه خدمات دولت به شکل الکترونیک مزایای زیادی برای شرکت آبفار و مشترکان تحت پوشش دارد، افزود: خوشبختانه در سال جاری اقدامات خوبی در حوزه فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیک این شرکت انجام شده است.

وی، با بیان اینکه یک درصد اعتبارات سرمایه‌ای و هزینه‌ای دستگاه های اجرایی باید به اجرای دولت الکترونیک اختصاص یابد، تصریح کرد: این امر در دستور کار امسال ما نیز قرار دارد. 

وی، با اشاره به مصوبات اسناد راهبردی دولت الکترونیک، گفت: با توجه به ماهیّت و ساختار دولتی شرکت آبفار گیلان، بیش از هر زمانی ارائه خدمات الکترونیک و اجرای سیستم های GIS ضروری است. 

بنابراین گزارش؛ در این جلسه نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.