استاندار گیلان در نشست با مدیر کل و شورای معاونین صدا و سیمای مرکز گیلان صدا و سیما را پل ارتباطی مردم و مسئولان دانست : مردم صاحب کار ما هستند و باید به آنان پاسخگو باشیم.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری در این نشست با بیان اینکه صدا و سیما می تواند در همه ابعاد توسعه نقش آفرین باشد افزود : صدا و سیما رسالت مهم و انکار ناپذیری را در رشد و شکوفایی جامعه بر دوش دارد .

وی صدا و سیما را پل ارتباطی مردم و مسئولان دانست و با بیان اینکه صدا و سیما نقش واسط بین مردم و مسئولین را ایفاء می کند افزود : این نقش کمک خواهد کرد تا مسائل ، پیشنهادات و گلایه مندی مردم را به گوش مسئولان و همچنین حرف مسئولین را به گوش مردم رسانید .

وی با اشاره به تاثیر‌گذاری کارهای هنری در جامعه اظهار داشت : کار هنری فاخر خواهد توانست منطقه ناشناخته را مقصد سفر مردم کرده و موجبات رونق و آبادانی آن را فراهم کند .

استاندار گیلان با بیان اینکه مسئولان حقوق بگیر مردم هستند و باید برای آنان کار کنند افزود :  مردم صاحب کار ما هستند و باید به آنان پاسخگو باشیم .

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین بر ضرورت پاسخگویی مسئولان به مردم تاکید کرد و افزود :  در اولین شورای اداری استان این موضوع  را به مدیران یادآوری کرده و تذکر می دهم که به سرعت پاسخ گوی مردم باشند .

 وی با بیان اینکه صداوسیمای مرکز گیلان را همراه می بینم  افزود : الحمدا... همکاران خوبی در صدا و سیما مشغول به فعالیت هستند .

نماینده عالی دولت در گیلان صداوسیما را بهترین امکان برای امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود : صدا و سیما و فضای مجازی امکانی برای امر به معروف و نهی از منکر است .

پیش از این نشست استاندار گیلان از بخش‌های مختلف صدا و سیما بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.