به گزارش ایرنا ، اقبال عباسی روز شنبه در آئین معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اردبیل در مجتمع فدک اردبیل افزود: قدرت‌ ها در جامعه امروزی بر سه اصل اطلاعات ، ارتباطات و انتظامات استوارند.
وی با اشاره به اینکه این سه اصل لازم و ملزوم یکدیگرند، اظهار کرد: اطلاعات نیازمند ارتباطات بوده و ارتباطات بدون فرهنگ و تمدن بی‌ فایده است و باید در جامعه انتظام و قانون وجود داشته باشد و بی توجهی به هر کدام از آنها ایجاد مشکل می کند.
وی بیان کرد: امروز هر یک از افراد جامعه یک خبرنگار محسوب می شود و با پیشرفت فناوری شاهد اطلاع ‌رسانی زودهنگام و لحظه‌ ای در شبکه‌ های مجازی هستیم و گاهی یک گوشی همراه نه چندان با ارزش می تواند با صدا و سیما رقابت کند و زودتر از سایر رسانه ها اخبار و حوادث را در اختیار مردم قرار دهد.
او خواستار شناسایی ذائقه مردم از سوی رسانه ها به ویژه صدا و سیما شد و افزود: در چنین وضعیتی باید صدا و سیما خود را برای رقابت با فضای مجازی مجهز کند.
عباسی همچنین با اشاره به فرهنگ و تمدن یک هزار و 400 ساله کشور گفت: باید افراد اندیشمند و توانمند در شناسایی و معرفی این تمدن فاخر و کهن به نسل امروز و جهانیان آستین بالا زده و تلاش کنند.
سرپرست استانداری اردبیل همچنین افزود: همه باید با وحدت و انسجام برای رسیدن به اهداف و آرمان های متعالی انقلاب اسلامی تلاش کنیم تا شیطنت های دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی نقش بر آب شود.
در این آئین از زحمات عبدالله مددی مدیرکل سابق صدا و سیمای استان اردبیل قدردانی و علی ملااحمدی به عنوان مدیرکل جدید این مرکز معرفی شد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
6130/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.