به گزارش ایرنا ، این مسابقه روز دوشنبه با حضور تیمهایی از 34منطقه آموزش و پرورش گیلان در حاشیه استخر لاهیجان برگزار شد و تیمهای ماسال ، تالش و خشکبیجار به ترتیب اول تا سوم شدند.
در مقطع ابتدایی این مسابقات 22تیم با 79شرکت کننده ، در مقطع متوسطه اول تعداد 23تیم با 72شرکت کننده و در مقطع متوسطه دوم 20تیم با 52 شرکت کننده حضورداشتند.
در نتایج انفرادی و تیمی مقطع ابتدایی این مسابقه به ترتیب امیر رضا فیضی از ماسال اول ، پارسا پورابراهیم از لاهیجان دوم و رامین آتش‌زن از حویق مقام سوم را بدست آوردند .
در نتایج تیمی ابتدایی نیز ماسال ،حویق و ناحیه دو رشت به ترتیپ اول تا سوم و در نتایج انفرادی محمد معین اردجانی از رضوانشهر اول ،امیرحسین صوری از ناحیه یک رشت دوم و سید سینا نوری از تالش و در نتایج تیمی متوسطه اول به ترتیب ماسال ، رضوانشهر و ناحیه یک رشت رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند.
در نتایج انفرادی و تیمی مقطع متوسطه دوم، در نتایج انفرادی، مهدی فرج‌الله زاده از رحیم آباد ، علی سینا فاضلی از چابکسر و جواد حاجت پور از ماسال و نتایج تیمی این مقطع نیز به ترتیب ماسال ، تالش و خشکبیجار اول تا سوم شدند.
مسوول انجمن دو و میدانی مدارس بخش پسران استان گیلان و مسوول هیات دو و میدانی لاهیجان به خبرنگار ایرنا گفت: شهرستان لاهیجان استعداد خوبی در دوی صحرانوردی دارد ولی به دلیل عدم وجود پیست دو میدانی این ورزش در این شهرستان چندان فعال نیست .
مسعود داریوش افزود: اطراف زمین فوتبال ورزشگاه تختی لاهیجان محل تمرین ورزش دومیدانی بود که پس از چمن مصنوعی و نصب حفاظ در اطراف این زمین امکان تمرین در این محدوده وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: باغ کشاورزی لاهیجان بهترین محل برای برگزاری تمرینات و مسابقات ورزش های دومیدانی است که نیازمند توجه بیشتر از سوی مسوولان است .
خبرنگار: نظرپور **انتشار دهنده: بابایی
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.