شهردار خوی گفت: ثبت نام دومین دوره مسابقات فوتبال محلات خوی در راستای افزایش نشاط برای نوجوانان خوئی و افزایش نشاط بازیهای محلات در حال انجام است.

محرم اکبرزاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: امسال طبق هماهنگی های صورت گرفته در تمامی سالن های ورزشی، هیئت فوتبال، باشگاه کارگران، مساجد و پایگاه های بسیج، کانون مساجد، آینده سازان و نرجس خاتون ثبت نام از تیم های محلات خوی انجام می شود.

شهردار خوی گفت: در حال حاضر بیش از 50 تیم ثبت نام کرده و روند ثبت نام از تیم ها همچنان ادامه دارد.

اکبرزاده گفت: این دوره از مسابقات فوتبال محلات با همکاری هلال احمر، اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، سپاه پاسداران نیز همکاری دارند و قطعا تلاش می شود تا تابستانی خاطر انگیز برای نونهالان و نوجوانان خوئی رقم بخورد.

وی تاکید کرد: امسال در دو بخش پسران و دختران این مسابقات برگزار می شود که مسابقات دختران در زمین چمن مصنوعی فوتبال پارک بانوان و مسابقات پسران در زمین چمن مصنوعی پارک سلامت و باشگاه چمران برگزار خواهد شد.

شهردار خوی گفت: ثبت نام تیم های فوتبال محلات تا 12 مردادماه ادامه داشته و مراسم افتتاحیه  نیز اواسط مردادماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز تیم های کسب کننده رتبه های اول تا سوم نیز 15 شهریور ماه پس از اتمام بازیها برگزار می شود و همچنین تیم های محلات دارای 10 نفر شامل 9 بازیکن و یک نفر سرپرست می باشد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.