مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رشت گفت: با ایجاد شرکت‌ تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت ضمن جلب مشارکت مردم در امر سرمایه‌گذاری به منظور رشد و توسعه اقتصادی به توسعه پایدار شهرستان نیز کمک می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علی لقمانی در این جلسه با تبریک هفته وحدت و مبعث رسول اکرم(ص) گفت: رشد و توسعه اقتصادی در گرو اجرای پروژه‌های مختلف زیرساختی، تولیدی و خدماتی است و با ایجاد شرکت‌ تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت ضمن جلب مشارکت مردم در امر سرمایه‌گذاری به منظور رشد و توسعه اقتصادی به توسعه پایدار شهرستان نیز کمک می‌شود.

لقمانی با اشاره به اینکه تا شهریور 96 تعداد 51 تعاونی توسعه عمران شهرستان در کشور به ثبت رسیده، تصریح کرد:  در این طرح ایجاد اشتغال برای 65 هزار نفر در کشور هدفگذاری شده و این تعاونی پس از تشکیل و عضوگیری که بر اساس قانون شامل نیم درصد از جمعیت هر شهرستان است می‌تواند در بخش‌های مختلف عمران، صادرات و واردات و موضوعات اجتماعی، رفاهی و اقتصادی شهرستان فعالیت کند..

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت درباره نحوه عضویت در تعاونی‌ توسعه و عمران شهرستان رشت گفت: تمام افراد حقیقی متولد، ساکن و یا شاغل در این شهرستان که بالای 18 سال دارند می‌توانند با پرداخت 50 هزار تومان از طریق بانک‌های توسعه تعاون، ملت و صادرات اقدام به خرید سهام این شرکت تعاونی نموده و به عضویت تعاونی درآیند.

لقمانی در پایان به نقش تاثیرگذار صداوسیما و رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی به مردم متذکر شد: اگر اعتقاد ما بر این است که تشکیل این تعاونی برای مردم منفعت دارد باید صداوسیما و رسانه‌های مکتوب و مجازی نیز در آگاهی بخشی به شهروندان در این خصوص کمک کنند و از بخشداران، شهرداران و دهیاران هم خواست برای مشارکت جدی طیف‌های مختلف برای عضویت در تعاونی مذکور تلاش و همکاری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.