مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از آغاز ثبت نام بیست و نهمین جشنواره های استانی امتنان از کارگران کشور خبر داد و گفت: همزمان با سراسر کشور، ثبت نام کارگران کردستانی نیز بزودی در سامانه ویژه انجام می شود.

به گزارش ایلنا، احمد رشیدی با بیان این خبر اظهار داشت: بیست و پنجم آذرماه جاری؛ کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان می‌توانند همزمان با سایر استان‌های کشور به سامانه http://emtenan.mcls.gov.ir  مراجعه و برای حضور در بیست و نهمین جشنواره استانی امتنان از جامعه کارگری ثبت نام کنند.

رشیدی با بیان اینکه این جشنواره ها در راستای اجرای ماده 195 قانون‌کار برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری جشنواره های امتنان؛ ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران است.

وی با بیان اینکه نحوه انتخاب کارگران، واحدها و گروه‌های کار نمونه در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی صورت می‌پذیرد، ادامه داد: منتخبین مرحله مقدماتی‌طی برگزاری مراسمی در بنگاه‌های اقتصادی معرفی و تقدیر می‌شوند و منتخبین مرحله استانی نیز با برگزاری 31 جشنواره در استان های سراسر کشور در دهه مبارک فجر مورد تقدیر قرار می گیرند.

رشیدی سپس در ارتباط با مرحله نهایی و کشوری این جشنواره ها اظهار داشت: در ادامه فرآیندهای جشنواره و در مرحله ملی، با تشکیل کارگروه های ارزیابی و داوری پس از بررسی طرح ها و مستندات لازم و راستی آزمایی از بین منتخبین استانی؛ منتخبین‌کشوری در سه بخش صنعت،خدمات و کشاورزی انتخاب و همزمان با هفته کارگر، با حضور مقامات کشوری در جشنواره ملی امتنان، تجلیل می شوند.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، ثبت نام بیست و نهمین جشنواره استانی امتنان از کارگران استان، تا بیست و پنجم دی ماه آینده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.